Сарафанне радіо в бізнесі

Який метод реклами найефективныший? Відповідь – «сарафанне радіо». У нас його ще знають під кодом ББС, «Баба Бабі Сказала». І дійсно, затрати – нульові, треба просто робити якісний продукт і вас відрекомендують другу, знайомому, родичу… і кількість клієнтів зростатиме мало не в геометричній прогресії!
Традиційно люди більше довіряють рекомендаціям рідних і близьких, в середовищі яких найчастіше і передаються різні чутки по так званому "сарафанному радіо". Саме тому чутки є важливим інструментом для просування вашого бренду, позитивної інформації про компанію, продукт. Важливий момент – завоювати довіру і прихильність перших клієнтів! Якість і сервіс тут грають вирішальну роль!